活動1  活動2
本站需要您的支持,以助網站更好運作:
(1)懇請您捐款購買推薦商品
(2)或懇請您戳戳它↓(無法顯示請重整或點此)



本站公告:
鼓勵本站:您的贊助是本站動力來源
◆推薦本站:歡迎分享文章連結給好友
◆拜訪本站:文章陸續更新,歡迎關注
◆介紹本站:歡迎介紹好友來本站坐坐
◆聯絡本站:
(1)可在文章下或此頁任一處留言即可
(2)內容不合規定者會刪除,還請見諒
◆今日更新: 快感指令next陰陽師白島
P.S.快感指令next(中版):謝謝各位提供席德線選項,打從心底的感謝各位!
 公告.更新  文章搜尋

2014/07/03

[西洋歌詞]7 Things Miley Cyrus(七大排行榜 麥莉希拉)


麥莉希拉(Miley Cyrus) 的七大排行榜(7 Things)歌詞。



◆◆◆◆◆注意事項◆◆◆◆◆

本文若有幫助到大家會很高興的!
想提供情報、回報情報有誤等,還請留言給本站。

◆鼓勵本站◆
若您喜歡或覺得本站的文章對您有幫助,希望您能鼓勵本站!
因為您的鼓勵是本站更新文章,或是創作文章的動力來源喔!
非常感謝網友們!

◆相關內容◆
更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG+~世界一空~◆◆◆◆



英文

Sha.. Sha.. Sha

I probably shouldn't say this
But at times I get so scared
When I think about the previous
Relationship we've shared

It was awesome but we lost it
It's not possible for me not to care

And Now we're standing in the rain
But nothing's ever gonna change
Until you hear, my dear

The seven things I hate about you
The seven things I hate about you Oh, you
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy
Your friends they're jerks
And when you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the seventh thing I hate the most that you do
You make me love you

It's awkward and it's silent
As I wait for you to say
What I need to hear now

Your sincere apology
And when you mean it, I'll believe it
If you text it, I'll delete it
Let's be clear
Oh I'm not coming back
You're taking seven steps here

The seven things I hate about you
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy
Your friends they're jerks
And when you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the seventh thing I hate the most that you do
You make me love you

And compared to all the great things
That will take to long to write
I probably should mention
The seven that I like

The seven things I like about you!
Your hair
Your eyes
Your old levi's
When we kiss I memotize
You made me laugh
You made me cry
But I guess that's both I'll have to buy

Your hands in mine
When we're in a twine
Everything's alright!
I wanna be with the one I know
And the seventh thing I like the most that you do oh!
You make me love you

And the seventh thing I hate the most that you do

You make me love you

Sha.. Sha.. Sha (You doo ohh)


BOTSODG+~世界一空~


中文

也許我不應該說出來, 
但是我一想到我們之前的關系,就覺得很恐慌。 

那時曾經很美妙,但是現在卻不在了 
我怎麽可能不在乎 

現在我們淋著雨對峙著, 
親愛的,你得仔細聽著, 
否則什麽都不會改變 

我最討厭你的七件事情! 
我最討厭你得七件事情就是: 
你的自以為是,你的遊戲,你帶來的不安全感, 
你愛我竟然還喜歡她 
你讓我又哭又笑 
我不知該如何是好 
你的朋友們都很蠢 
每當你行為跟他們一樣,你知不知道我多痛心 
我要跟我知道的那個你在一起 

七件事中我最最討厭你的就是 
你讓我愛上了你 

現在場面安靜尷尬, 
因為我在等著你的道歉 
我要聽到的是真心的道歉 

如果你真這麽覺得,我會相信 
給我傳短信道歉不算數,我立刻刪除 
我倆之間兩清了 
我是絕對不會回頭的 
你得自己邁七步走過來 


我最討厭你的七件事! 
我最討厭你得七件事就是: 
你的自以為是,你的遊戲,你帶來的不安全感, 
你愛我竟然還喜歡她 
你讓我又哭又笑 
我不知該如何是好 
你的朋友們都很蠢 
每當你行為跟他們一樣,你知不知道我多痛心 
我要跟我了解的那個你在一起 

七件事中我最最討厭你的就是 
你讓我愛上了你 


說起好的事情來 
真是說也說不完 
不過我覺得有必要提一下我最喜歡你的七件事 

我最喜歡你的七件事! 
你的頭發,你的眼睛,你舊舊的Levi’s 
每當你吻我就陶醉得暈眩 
你讓我又哭又笑 
不過我猜我都喜歡 

我喜歡拉著你的手 
當我們在一起,什麽事情都無所謂 
我要跟我知道的那個你在一起 

你做的七件事中讓我最最喜歡你的就是 

你讓我愛上了你!





後記:
作者的閒聊…?



阿夜姊:嗯~今天用這首歌來帶過吧!


阿夜:你別來混啊(>_<)


阿夜:這首歌不錯的,沒聽過的話,可以去聽聽看喔!


謝謝觀看本文!



也歡迎去看本站的其他文章:

更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG+~世界一空~◆◆◆◆