WFU

2015-01-05

[動漫歌詞]蟲師+蟲師 續章 主題曲「The Sore Feet Song」+「SHIVER」歌詞




本文介紹『蟲師』、『蟲師 續章』的主題曲「The Sore Feet Song」和「SHIVER」歌詞。

◆◆◆◆◆注意事項◆◆◆◆◆

本文若有幫助到大家會很高興的!
想提供情報、回報情報有誤等,還請留言給本站。

◆鼓勵本站◆
若您喜歡或覺得本站的文章對您有幫助,希望您能鼓勵本站!
因為您的鼓勵是本站更新文章,或是創作文章的動力來源喔!
非常感謝網友們!

◆相關內容◆
更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG+~世界一空~◆◆◆◆


資料:資料1資料2資料3資料4


「The Sore Feet Song」苦旅之歌
歌 - Ally Kerr / オープニング・エンディング ディレクター - 菅原一剛



I walked ten thousand miles,ten thousand miles to see you



我走遍千山萬水去見你



And every gasp of breath,I grabbed it just to find you



每一次喘息 不願錯過發現你的契機



I climbed up every hill to get to you



我攀爬了每一座山峰為了接近你



I wandered ancient lands to hold just you



徘徊於遠古大地 只為了將你擁入懷里



And every single step of the way,I paid



旅途中我邁出的每一步



Every single night and day I searched for you



度過的每一個晝夜都在尋找你的身影



Through sand storms and hazy dawns I reached for you



穿越沙暴與拂曉 我們終將相遇



I stole ten thousand pounds,ten thousand pounds to see you



我偷走了千萬鎊去見你



I robbed convenience stores coz I thought they'd make it easier



說不定從便利店劫去會更容易



I lived off rats and toads and I starved for you



我用老鼠和蟾蜍果腹 但我渴望得到你



I fought off giant bears and I killed them too



我也在與巨熊的搏鬥中獲得勝利



And every single step of the way,I paid



旅途中我邁出的每一步



Every single night and day I searched for you



度過的每一個晝夜都在尋找你的身影



Through sand storms and hazy dawns I reached for you



穿越沙暴與拂曉 我們終將相遇



I'm tired and I'm weak but I'm strong for you



雖然疲倦憔悴 但我會為你堅強



I wanna go home but my love gets me through



渴望踏上歸程 但愛讓我永不放棄



La la la la la la la la la la la~



La la la la la la la la la la la~






「SHIVER」顫抖


歌 - Lucy Rose / オープニング・エンディング ディレクター - 菅原一剛



And We broke


我們分手了



Everything that was right


一切都是對的



We both enjoyed a good fight


我們都享受在那激烈的爭吵中





And we sewed


我們縫合了



All the holes we had to breathe


所有讓彼此喘口氣的洞口



To make the other one leave



只為了讓另一半離開





And I loved the way you looked at me


但我 真的很喜歡你看我的方式



And I miss the way you made me feel


也很想念 你給我的那些感覺



When we were alone


當我們孤單時



When we were alone


當我們孤單時






And I'll shiver like I used to


而我顫抖著 就像以前那樣



And I'll leave him just for you


而我離開他 也是為了你



And I'll shiver like I used to


而我顫抖著 就像以前那樣



Just for you


為了你






And we stole


我們偷走了



Every moment we had


我們能擁有的所有時光



To make the other one feel bad


只為了讓對方難過





And we hoped that we could be what we knew


我們都希望 彼此能成為自己所想像的那樣



It never turn out to be real


雖然直到最後依然沒有實現





And I loved the way you looked at me


但是 我真的很喜歡你看我的方式



And I miss the way you made me feel


我也真的很想念 你給我的那些感覺



When we were alone


當我們孤單一人時



When we were alone


當我們孤單一人時






And I'll shiver like I used to


而我顫抖著 就像以前那樣



And I'll leave him just for you


而我離開他 也是為了你



And I'll shiver like I used to


而我顫抖著 就像以前那樣



Just for you


為了你






And if we turn back time


而如果時光倒轉



Could we learn to live right


我們能夠學會 回歸正途嗎?



And if we turn back time


如果時光倒轉



Could we learn to live right


我們能夠學會 回歸正途嗎?



And if we turn back time


如果時光倒轉



Could we learn to live right


我們能夠學會 回歸正途嗎?



And if we turn back time


如果時光真的倒轉



Could we learn


我們能學會嗎?






And I'll shiver like I used to


而我顫抖著 就像以前那樣



And I'll leave him just for you


而我離開他 也是為了你



And I'll shiver like I used to


而我顫抖著 就像以前那樣



Just for you


只為你






Like I used to


就像我以前那樣








按此展開留言欄(Show comments)
按此收合留言欄(Hide comments)

張貼留言

張貼留言注意事項:
一.文章公開留言或此頁私訊留言擇一即可!
二.留言的注意事項(詳細請前往"此頁"觀看)。
(1)禁止灌水、宣傳遊戲邀請碼等廣告留言。
(2)提問請詳細描述狀況,以方便本站回覆。
(3)本站文章禁止轉載,但可分享文章網址。
三.在文章下留言,請依以下步驟完成留言:
1.選擇留言身分:
(1)google帳戶:登入google帳戶進行留言。
(2)名稱/網址,例:暱稱/123.gmail.com。
(3)匿名:建議選google帳戶或名稱/網址較佳。
2.確認內容無誤後選「發佈」(核准後公開)。
3.若無法留言請到此頁留言給本站,謝謝!