活動1  活動2
本站需要您的支持,以助網站更好運作:
(1)懇請您捐款購買推薦商品
(2)或懇請您戳戳它↓(無法顯示請重整或點此)



本站公告:
鼓勵本站:您的贊助是本站動力來源
◆推薦本站:歡迎分享文章連結給好友
◆拜訪本站:文章陸續更新,歡迎關注
◆介紹本站:歡迎介紹好友來本站坐坐
◆聯絡本站:
(1)可在文章下或此頁任一處留言即可
(2)內容不合規定者會刪除,還請見諒
◆今日更新: 快感指令next奇迹暖暖陰陽師白島
P.S.快感指令next(中版):歡迎各位提供席德線選項,幫助更多玩家!
 公告.更新  文章搜尋

2015/07/01

[西洋歌詞]滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)



滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲,本文包含:41-Creedance Clearwater Revival - Proud Mary、42-The Police-Every Breath You Take、43-Rolling Stones - Miss You、44-ABBA-Dancing Queen、45-Eric Clapton-Tears in Heaven、46-Smokey Robinson - The Tracks Of My Tears、47-Van Halen-Jump、48-Pearl Jam - Jeremy、49-Bob Dylan - Tangled Up In Blue、50-Prince-Little Red Corvette。




◆◆◆◆◆注意事項◆◆◆◆◆

本文若有幫助到大家會很高興的!
想提供情報、回報情報有誤等,還請留言給本站。

◆鼓勵本站◆
若您喜歡或覺得本站的文章對您有幫助,希望您能鼓勵本站!
因為您的鼓勵是本站更新文章,或是創作文章的動力來源喔!
非常感謝網友們!

◆相關內容◆
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(1~10首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(11~20首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(21~30首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(31~40首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(51~60首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(61~70首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(71~80首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(81~90首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(91~100首)
更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG+~世界一空~◆◆◆◆




41-Creedance Clearwater Revival - Proud Mary

Left a good job in the city
Workin' for the man ev'ry night and day
And I never lost one minute of sleepin'
Worryin' 'bout the way things might have been

Big wheel keep on turnin'
Proud Mary keep on burnin'
Rollin', rollin', rollin' on the river

Cleaned a lot of plates in Memphis
Pumped a lot of 'tane down in New Orleans
But I never saw the good side of the city
'Til I hitched a ride on a river boat queen

Big wheel keep on turnin'
Proud Mary keep on burnin'
Rollin', rollin', rollin' on the river
Rollin', rollin', rollin' on the river

If you come down to the river
Bet you gonna find some people who live
You don't have to worry 'cause you have [if you got] no money
People on the river are happy to give

Big wheel keep on turnin'
Proud Mary keep on burnin'
Rollin', rollin', rollin' on the river
Rollin', rollin', rollin' on the river

Rollin', rollin', rollin' on the river
Rollin', rollin', rollin' on the river
Rollin', rollin', rollin' on the river


BOTSODG+~世界一空~


42-The Police-Every Breath You Take


Every breath you take【你的每次呼吸】
And every move you make【你的一舉一動】
Every bond you break, every step you take【你每每掙脫樊籠,你所踏出的每一步】
I'll be watching you【我都會注視著你】

Every single day【一年中的每一天】
And every word you say【還有你說的一字一句】
Every game you play, every night you stay【你所玩的每個遊戲,你留下來的每個夜晚】
I'll be watching you【我都會注視著你】

Oh can't you see【噢 難道你還不明白嗎?】
You belong to me【你是屬於我的】
How my poor heart aches【我可憐的心啊淌著血】
With every step you take【隨著你所走離我的每一步】

Every move you make【你的一舉一動】
And every vow you break【和你所打破的每一個誓言】
Every smile you fake, every claim you stake【你的每一個假笑,你每個固執的要求】
I'll be watching you【我全部都知道】

Since you've gone I been lost without a trace【自從你離開後,我就迷失了而且找不回你的蹤跡】
I dream at night I can only see your face【每晚夢中我能看到的就是你的臉】
I look around but it's you I can't replace【我身邊只有你是無可取代的】
I feel so cold and I long for your embrace【我感覺好冰冷,我想要你的擁抱】
I keep crying baby, baby, please【寶貝我不停地哭泣,寶貝,拜託你】

Oh can't you see【噢 難道你還不明白嗎?】
You belong to me【你是屬於我的】
How my poor heart aches【我可憐的心啊淌著血】
With every step you take【隨著你所走離我的每一步】

Every move you make【你的一舉一動】
And every vow you break【和你所打破的每一個誓言】
Every smile you fake, every claim you stake【你的每一個假笑,你每個固執的要求】
I'll be watching you【我全部都知道】

Every move you make, every step you take【你的一舉一動,你所踏出的每一步】
I'll be watching you【我都會一直注視著你】
I'll be watching you【我都會一直注視著你】
(Every breath you take, every move you make)【(你的每次呼吸,你的一舉一動)】
(Every bond you break, every step you take)【(你每每掙脫樊籠,你所踏出的每一步)】
I'll be watching you【我都會一直注視著你】
(Every single day, every word you say)【(一年中的每一天,你說的一字一句)】
(Every game you play, every night you stay)【(你所玩的每個遊戲,你留下來的每個夜晚)】

I'll be watching you【我都會一直注視著你】
(Every move you make, every vow you break)【(你的一舉一動,你所打破的每一個誓言)】
(Every smile you fake, every claim you stake)【(你的每一個假笑,你每個固執的要求)】
I'll be watching you【我都會一直注視著你】
(Every single day, every word you say)【(一年中的每一天,你說的一字一句)】
(Every game you play, every night you stay)【(你所玩的每個遊戲,你留下來的每個夜晚)】

I'll be watching you【我都會一直注視著你】
(Every breath you take, every move you make)【(你的每次呼吸,你的一舉一動)】
(Every bond you break, every step you take)【(你每每掙脫樊籠,你所踏出的每一步)】
I'll be watching you【我都會一直注視著你】
(Every single day, every word you say)【(一年中的每一天,你說的一字一句)】
(Every game you play, every night you stay)【(你所玩的每個遊戲,你留下來的每個夜晚)】

I'll be watching you【我都會一直注視著你】
(Every move you make, every vow you break)【(你的一舉一動,你所打破的每一個誓言)】
(Every smile you fake, every claim you stake)【(你的每一個假笑,你每個固執的要求)】
I'll be watching you【我都會一直注視著你】



BOTSODG+~世界一空~

43-Rolling Stones - Miss You

I've been holding out so long【我一直堅持了這麽久】
I've been sleeping all alone【我一直孤獨入眠】
Lord I miss you【主啊,我想念你】
I've been hanging on the phone【我一直等你來電話】
I've been sleeping all alone【我一直孤獨入眠】
I want to kiss you【我想吻你】

Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh
Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh
Oooh oooh oooh

Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh
Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh
Oooh oooh oooh oooh

Well, I've been haunted in my sleep【好吧,我總是失眠】
You've been starring in my dreams【你一直是我夢裡的主人公】
Lord I miss you【主啊 我想念你】
I've been waiting in the hall【我一直在大廳等待】
Been waiting on your call【等你的電話】
When the phone rings【當電話鈴響的時候】
It's just some friends of mine that say,【只是我的一些朋友來問我】
'Hey, what's the matter man?【嘿兄弟,有事嗎?】
We're gonna come around at twelve【我們十二點左右去找你】
With some Puerto Rican girls that are just dyin' to meet you.【帶些想見你的波多黎各女孩】
We're gonna bring a case of wine【我們會帶著一箱酒】
Hey, let's go mess and fool around【嘿,讓我們去夜店鬼混】
You know, like we used to'【就像我們從前那樣 你懂的】

Aaah aaah aaah aaah aaah aaah aaah
Aaah aaah aaah aaah aaah aaah aaah
Aaah aaah aaah aaah

Oh everybody waits so long【哦 每個人都等了很長時間了】
Oh baby why you wait so long【哦 寶貝 為啥你等這麽長時間】
Won't you come on! Come on!【你不來嗎,快來吧】

I've been walking Central Park【我經常走在中心公園】
Singing after dark【在天黑之後獨自一個人】
People think I'm crazy【人們都覺得我瘋了】
I've been stumbling on my feet【我總是被自己的腳絆住】
Shuffling through the street【狼狽的穿過街道】
Asking people, 'What's the matter with you boy?' 【問路人“關你什麽事”】

Sometimes I want to say to myself【有時我想對我自己說】
Sometimes I say【有時我說】

Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh
Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh
Oooh oooh oooh

Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh
Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh
I won't miss you child【我不會再想你】

I guess I'm lying to myself【我想我對自己撒謊了】
It's just you and no one else【除了你沒有任何人】
Lord I won't miss you child【主啊 我將不會再想你】
You've been blotting out my mind【我已經漸漸忘了你了】
Fooling on my time【自欺欺人】
No, I won't miss you, baby, yeah【不 我將不會再想你 寶貝】

Lord, I miss you child【主啊 我想你孩子】

Aaah aaah aaah aaah aaah aaah aaah
Aaah aaah aaah aaah aaah aaah aaah
Aaah aaah aaah aaah

Lord, I miss you child【主啊我想你孩子】

Aaah aaah aaah aaah aaah aaah aaah
Aaah aaah aaah aaah aaah aaah aaah
Aaah aaah aaah aaah

Lord, I miss you child【主啊我想你孩子】

Aaah aaah aaah aaah aaah aaah aaah
Aaah aaah aaah aaah aaah aaah aaah
Aaah aaah aaah aaah



BOTSODG+~世界一空~


44-ABBA-Dancing Queen

You can dance
You can jive
Having the time of your life
See that girl
Watch that scene
Dig in the dancing queen

Friday night and the lights are low
Looking out for a place to go
Where they play the right music
Getting in the swing
You come to look for a king
Anybody could be that guy
Night is young and the music's high
With a bit of rock music
Everything is fine
You're in the mood for a dance
And when you get the chance

You are the dancing queen
Young and sweet
Only seventeen
Dancing queen
Feel the beat from the tambourine
You can dance
You can jive
Having the time of your life
See that girl
Watch that scene
Dig in the dancing queen

You're a teaser, you turn 'em on
Leave 'em burning and then you're gone
Looking out for another
Anyone will do
You're in the mood for a dance
And when you get the chance

You are the dancing queen
Young and sweet
Only seventeen
Dancing queen
Feel the beat from the tambourine
You can dance
You can jive
Having the time of your life
See that girl
Watch that scene
Dig in the dancing queen

妳可以盡情舞動,盡情跳躍
盡情享受妳的人生
看看這個女孩、這幅景象
她骨子裡就是個舞后

週五夜晚,燈光昏暗
看看屋外,想找個地方去玩
那兒放著正點的音樂
讓人忘情搖擺
你走進裡面尋找國王

任何人都可能雀屏中選
夜未央,音樂正 high
有搖滾樂,一切都很完美
妳跳舞的情緒正高昂

當妳把握住機會
妳就是舞后
年輕而甜美,年紀才十七歲
舞后,抓住鈴鼓的節奏
妳可以盡情舞動,盡情跳躍
盡情享受妳的人生
看看這個女孩、這幅景象
她骨子裡就是個舞后

妳逗弄他們,讓他們心癢癢的
當他們慾火焚身,然後妳消失無蹤
尋找下一個目標,任何人都可能
妳跳舞的情緒正高昂


BOTSODG+~世界一空~

45-Eric Clapton-Tears in Heaven

Would you know my name if I saw you in heaven?
Would it be the same if I saw you in heaven?
I must be strong and carry on,
'Cause I know I don't belong here in heaven.

Would you hold my hand if I saw you in heaven?
Would you help me stand if I saw you in heaven?
I'll find my way through night and day,
'Cause I know I just can't stay here in heaven.

Time can bring you down, time can bend your knees.
Time can break your heart, have you begging please, begging please.

Beyond the door there's peace I'm sure,
And I know there'll be no more tears in heaven.


你還記得我的名字嗎?
如果我在天堂遇見你
我們還能像從前一樣嗎?

如果我在天堂遇見你
我必須堅強,堅持下去
因為我知道我並不屬於天堂

你會握住我的手嗎?
如果我在天堂遇見你
你會扶我起來嗎?

如果我在天堂遇見你
我會找到度過日夜的方法
因為我知道我不能留在天堂

時間使人意志消沈
時間使人屈膝臣服
時間使人傷心
你是否曾向它求饒?

跨越那道門後,我相信是一片祥和
而我知道,不會再有人淚灑天堂


BOTSODG+~世界一空~


46-Smokey Robinson - The Tracks Of My Tears

People say I'm the life of the party
'Cause I tell a joke or two
Although I might be laughing loud and hearty
Deep inside I'm blue

So take a good look at my face
You see my smile looks out of place
If you look closer it's easy to trace
The tracks of my tears

Oh I need you, need you

Since you left me if you see me with another guy
Looking like I'm having fun

Although he might be cute he's just a substitute
Because you're the permanent one

Outside I'm masquerading
Inside my hope is fading

I'm just a clown since you put me down
My smile is my make-up I wear since my break-up with you

他們說我的生活像派對一樣地熱鬧
因為我總是能說出一、兩個笑話來娛樂大家
或許我是發自內心的大笑
但心深處   卻是感到一片藍藍的憂鬱

所以  仔細看看我的臉
你會看出我的假笑
如果你靠近一點   就能輕易地發現
我臉上有淚水劃過的痕跡

我需要你 需要你

自從你離去後  如果看見我和別人一起
會認為我看起來很開心

或許他很可愛  但仍只是個替代品
因為你才是永遠的唯一

外表是我用來掩飾
內心裡的絕望

我只是一個小丑  自從你讓我陷入這困境
自從與你分手後  我的笑容只是我用於臉上的裝飾品



BOTSODG+~世界一空~


47-Van Halen-Jump

Owwww!
I get up, and nothin' gets me down
You got it tough, I've seen the toughest around
And I know, baby, just how you feel
You got to roll with the punches and get to what's real

Ah, can't ya see me standin' here
I got my back against the record machine
I ain't the worst that you've seen
Ah, can't ya see what I mean?

Ah, might as well jump. Jump!
Might as well jump
Go ahead an' jump. Jump!
Go ahead and jump

Ow-oh! Hey, you! Who said that? Baby, how you been?
You say you don't know, you won't know until you begin

So can't ya see me standing here
I got my back against the record machine
I ain't the worst that you've seen
Ah, can't ya see what I mean?

Ah, might as well jump. Jump!
Go ahead and jump
Might as well jump. Jump!
Go ahead and jump
Jump!

(Guitar Solo)

Might as well jump. Jump!
Go ahead and jump
Get it in, jump. Jump!
Go ahead and jump
Jump! Jump! Jump! Jump!

噢!
我振作起來, 任何煩惱我照單全收
你歷盡艱辛, 更艱苦的我也曾經受
所以我理解,寶貝,你的感受
你必須從容應對去尋覓真諦的源頭

啊,難道你沒看見我站在此地
將我的背倚靠著點唱機
你遭遇的壞人裡,我不會是最差的案例
啊,難道你不明白我意?

啊,莫不如跳吧,跳!
不妨就先跳
往前跳吧,跳!
繼續往前跳

噢-哦!餵,你!那是誰說的?寶貝,你最近還好不?
你說不知道,你無從知道直至你啟動第一步

所以難道你沒看見我站在此地
將我的背倚靠著點唱機
你遭遇的壞人裡,我不會是最差的案例
啊,難道你不明白我意?

啊,莫不如跳吧,跳!
不妨就先跳
往前跳吧,跳!
繼續往前跳

(Guitar Solo) 吉他獨奏

莫不如跳吧,跳!
往前跳吧,跳!
過來,跳,跳!
繼續往前跳
跳!跳!跳!跳!


BOTSODG+~世界一空~

48-Pearl Jam - Jeremy

At home, drawing pictures of mountain tops, with him on top.
Lemon yellow sun. Arms raised in a v,
and the dead lay in pools of maroon below.
Daddy didn't give attention, oh,
to the fact that mommy didn't care.
King Jeremy the wicked, oh, ruled his world.
Jeremy spoke in class today.
Jeremy spoke in class today.
Clearly I remember pickin' on the boy,
seemed a harmless little fuck.
Ooo, but we unleashed a lion.
Gnashed his teeth and bit the recess lady's breast,
how could I forget?
And he hit me with a surprise left.
My jaw left hurtin', ooo, dropped wide open
just like the day, oh, like the day I heard:
Daddy didn't give affection, no,
and the boy was something that mommy wouldn't wear.
King jeremy the wicked, oh, ruled his world...
Jeremy spoke in class today.
Jeremy spoke in class today.
Jeremy spoke in class today.
Try to forget this...try to forget this...
Try to erase this...try to erase this...
from the blackboard...
Jeremy spoke in class today.
Jeremy spoke in class today.
Jeremy spoke in, spoke in...
Jeremy spoke in, spoke in...
Jeremy spoke in class today...
(spoke in, spoke in...)


BOTSODG+~世界一空~

49-Bob Dylan - Tangled Up In Blue

Early one mornin' the sun was shinin',
I was layin' in bed
Wond'rin' if she'd changed at all
If her hair was still red.
Her folks they said our lives together
Sure was gonna be rough
They never did like Mama's homemade dress
Papa's bankbook wasn't big enough.
And I was standin' on the side of the road
Rain fallin' on my shoes
Heading out for the East Coast
Lord knows I've paid some dues gettin' through,
Tangled up in blue.

She was married when we first met
Soon to be divorced
I helped her out of a jam, I guess,
But I used a little too much force.
We drove that car as far as we could
Abandoned it out West
Split up on a dark sad night
Both agreeing it was best.
She turned around to look at me
As I was walkin' away
I heard her say over my shoulder,
'We'll meet again someday on the avenue,'
Tangled up in blue.

I had a job in the great north woods
Working as a cook for a spell
But I never did like it all that much
And one day the ax just fell.
So I drifted down to New Orleans
Where I happened to be employed
Workin' for a while on a fishin' boat
Right outside of Delacroix.
But all the while I was alone
The past was close behind,
I seen a lot of women
But she never escaped my mind, and I just grew
Tangled up in blue.

She was workin' in a topless place
And I stopped in for a beer,
I just kept lookin' at the side of her face
In the spotlight so clear.
And later on as the crowd thinned out
I's just about to do the same,

She was standing there in back of my chair
Said to me, 'Don't I know your name?'
I muttered somethin' underneath my breath,
She studied the lines on my face.
I must admit I felt a little uneasy
When she bent down to tie the laces of my shoe,
Tangled up in blue.

She lit a burner on the stove and offered me a pipe
'I thought you'd never say hello,' she said
'You look like the silent type.'
Then she opened up a book of poems
And handed it to me
Written by an Italian poet
From the thirteenth century.
And every one of them words rang true
And glowed like burnin' coal
Pourin' off of every page
Like it was written in my soul from me to you,
Tangled up in blue.

I lived with them on Montague Street
In a basement down the stairs,
There was music in the cafes at night
And revolution in the air.
Then he started into dealing with slaves
And something inside of him died.
She had to sell everything she owned
And froze up inside.
And when finally the bottom fell out
I became withdrawn,
The only thing I knew how to do
Was to keep on keepin' on like a bird that flew,
Tangled up in blue.

So now I'm goin' back again,
I got to get to her somehow.
All the people we used to know
They're an illusion to me now.
Some are mathematicians
Some are carpenter's wives.
Don't know how it all got started,
I don't know what they're doin' with their lives.
But me, I'm still on the road
Headin' for another joint
We always did feel the same,
We just saw it from a different point of view,
Tangled up in blue.


一天清早太陽高照
我正躺在床上
想著她是不是變了個樣
秀髮是否依然紅豔
她的父母說過我們在一起的生活
必定會不好過
她們從不真的喜歡媽媽做的衣裳
爸爸的存款也總是不夠多
而我就站在路邊
雨落在我的鞋上
向著東岸前進
上天知道我多麼努力才撐了過去
糾結成愁

初遇時她還是有夫之婦
不久就離婚了
我猜我幫忙拉了她一把
只是用力太多了點
我們驅車拚命地遠離
把車丟棄在西方
在一個悲傷的深夜中分手
我們都同意這是最好的結果
她回過身看著我
當時我正步行離去
我聽見她在我身後說
"我們有一天會在街上再度相遇"
糾結成愁

我在北大林有份工作
做了一陣子廚子
但我從不真的喜歡這差事
有天就被炒了魷魚
所以我流浪到紐奧良
碰巧在那兒找了份差事
在漁船上工作一段日子
就在德洛克魯瓦外頭
那段時光我都孤獨一人
往事緊跟在背後
我見過許多的女人
只是我從未曾忘記她,於是我就逐漸地
糾結成愁

她在上空酒吧討生活
而我路過進去喝杯啤酒
我就這樣不斷地望著她的側臉
聚光燈下如此地清晰
之後當人群逐漸散去
我也正打算要離開
她就站在我位子的後面
對我說 "我不是認得你嗎?"
我喃喃自語了些什麼
她解讀著我臉上的表情
我必需承認我覺得有些緊張
當她彎下腰來繫緊我的鞋帶
糾結成愁

她在爐子上點了火並給了我一管煙
"我以為你不會來打招呼"她說
"你看來是安靜的那一型"
接著她打開一本詩集
交給了我
那是十三世紀
一位義大利詩人所寫
上面的每一字讀來皆真確
像炭火一般閃爍著光芒
流洩出來的每一頁
像是刻劃在我的靈魂中一般地向你傾訴
糾結成愁

我和他們一起住在蒙特古街
走下樓梯的一間地下室裏
夜晚咖啡廳靡漫著音樂
空氣中飄盪著革命的味道
然後他開始研究奴隸
他心中的一部份就這麼死去
她只得賣掉她擁有的一切
把內心封閉起來
當最後終於一切都垮掉時
我變得孤立而沈默
我唯一會做的
就是繼續不斷地堅持著,像隻飛翔的鳥
糾結成愁

所以如今我又回頭
必需想法子找到她
我們過去所有認識的人
現在對我都只是幻影
有些人是數學家
有些人是木匠的太太
不清楚這一切如何開始
也不知他們生活過著什麼樣
但我,依然在路上
前往一個又一個的地方
我們總會有著相同的感覺
我們只是看事情以不同的觀點
糾結成愁


BOTSODG+~世界一空~

50-Prince-Little Red Corvette

I guess I shoulda known
By the way u parked your car sideways
That it wouldn't last

See you're the kinda person
That believes in makin' out once
Love 'em and leave 'em fast

I guess I must be dumb
'Cuz U had a pocket full of horses
Trojan and some of them used

But it was Saturday night
I guess that makes it all right
And U say what have I got 2 lose?
And honey I say

Little red corvette
Baby you're much 2 fast
Little red corvette
U need a love that's gonna last

I guess I shoulda closed my eyes
When U drove me 2 the place
Where your horses run free

'Cuz I felt a little ill
When I saw all the pictures
Of the jockeys that were there before me

Believe it or not
I started to worry
I wondered if I had enough class

But it was Saturday night
I guess that makes it all right
And U say, 'Baby, have U got enough gas?'
Oh yeah

Little red corvette
Baby you're much 2 fast, yes U r
Little red corvette
U need 2 find a love that's gonna last

A body like yours (A body like yours)
Oughta be in jail (Oughta be in jail)
'Cuz it's on the verge of bein' obscene
('Cuz it's on the verge of bein' obscene)

Move over baby (Move over baby)
Gimme the keys (Gimme the keys)
I'm gonna try 2 tame your little red love machine
(I'm gonna try 2 tame your little red love machine)

Little red corvette
Baby you're much 2 fast
Little red corvette
U need 2 find a love that's gonna last

Little red corvette
Honey U got 2 slow down (Got 2 slow down)
Little red corvette
'Cuz if U don't u gonna run your
Little red corvette right in the ground

(Little red corvette)
Right down 2 the ground (Honey U got 2 slow down)
U, U, U got 2 slow down (Little red corvette)
You're movin' much 2 fast (2 fast)
U need 2 find a love that's gonna last

Girl, U got an ass like I never seen
And the ride...
I say the ride is so smooth
U must be a limousine

Baby you're much 2 fast
Little red corvette
U need a love, U need a love that's
That's gonna last
(Little red corvette)
U got 2 slow down (U got 2 slow down)
Little red corvette

'Cuz if U don't, 'cuz if U don't,
U gonna run your body right into the ground (Right into the ground)
Right into the ground (Right into the ground)
Right into the ground (Right into the ground)


我覺得我應該明白
在你停車在路邊的時候
這不是最後一次

把你當做那種人
相信第一次就能分辨出來
愛上他們又很快的離開

我想我肯定是啞了
因為你的包里都是毒品
特洛伊和已經用過的

但這是周六的晚上
我想這沒什麽事
你會說我落伍了
親愛的我會說

小型紅色的克爾維特跑車
寶貝,你肯定開得很快
小型紅色的克爾維特跑車
到最後的時候你肯定需要愛

我想我應該閉上眼睛
當你駕馭我到那個地方的時候
那個你的小馬能自由馳騁的地方

因為,我覺得我有點不舒服
當我看了所有的照片
就是我之前在這兒的那個騎士的

信或是不信
我開始擔心
我寧願如果我有足夠的教訓
但是那是個周六的晚上

我想這也沒什麽事
然後你說"寶貝你抽夠煙了嗎"
哦是的

小型紅色的克爾維特跑車
寶貝,你肯定開得很快,是的你是
小型紅色的克爾維特跑車
你要在最後的時候尋找愛
像你這樣的身材
應該進監獄
因為他已經屬於猥褻的邊緣 因為她在邊緣
我將要試著馴服你我將要嘗試馴服
可愛的小個兒的紅色的機器 你的可愛的小個兒的紅色的機器

小型紅色的克爾維特跑車
寶貝,你肯定開得很快
小型紅色的克爾維特跑車
你要在最後的時候尋找愛
小型紅色的克爾維特跑車
親愛的你得慢點
小型紅色的克爾維特跑車
因為如果你就要跑不了了
小型紅色的克爾維特跑車正好在空地上 小型紅色的克爾維特跑車
正好停在空地上 親愛的你得慢下來
你得慢下來 小型紅色的克爾維特跑車
你開的太快了

你要在最後的時候尋找愛
女孩,我從沒見過也沒開過你這樣的
我說這開著也太滑了吧
你肯定是個豪華型的
寶貝你太快了
小型紅色的克爾維特跑車
你需要愛,你需要的愛,那就是
到最後,哦

小型紅色的克爾維特跑車
你必須慢下來 你必須慢下來
小型紅色的克爾維特跑車
因為你不能 因為你不能
你講沖進那塊空地
那塊空地 那塊空地
那塊空地 那塊空地
小型紅色的克爾維特跑車


◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆

後記:
作者的閒聊......?


阿夜:喔~終於到了41~50首了!


阿夜:只不過接下來要整理文件,可能暫時無法繼續後面的了…真是對不起!


阿夜姊:不如把標題改變一下如何?改成「最偉大的50首英文歌曲」!



阿夜:別亂改啊!!!


謝謝觀看本文!



也歡迎去看本站的其他文章:
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(1~10首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(11~20首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(21~30首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(31~40首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(51~60首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(61~70首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(71~80首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(81~90首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(91~100首)
➞ 更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG +〜世界一空〜◆◆◆◆