活動1  活動2
本站需要您的支持,以助網站更好運作:
(1)懇請您捐款購買推薦商品
(2)或懇請您戳戳它↓(無法顯示請重整或點此)



本站公告:
鼓勵本站:您的贊助是本站動力來源
◆推薦本站:歡迎分享文章連結給好友
◆拜訪本站:文章陸續更新,歡迎關注
◆介紹本站:歡迎介紹好友來本站坐坐
◆聯絡本站:
(1)可在文章下或此頁任一處留言即可
(2)內容不合規定者會刪除,還請見諒
◆今日更新:快感指令next奇迹暖暖牟奄陰陽師愛麗絲的精神審判
P.S.快感指令next(中版):歡迎各位提供席德線選項,幫助更多玩家!
 公告.更新  文章搜尋

2015/10/06

[西洋歌詞]滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(61~70首)


滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲,本文包含:61-REM - The One I Love、62-Madonna - Papa Don't Preach、63-Beatles - In My Life、64-Elton John - Bennie And The Jets、65-The Cars - Just What I Needed、66-Cyndi Lauper - Time After Time、67-Eminem - My Name Is、68-Garbage - Only Happy When It Rains、69-Depeche Mode - Just Can't Get Enough、70-Beach Boys - Good Vibrations 。



◆◆◆◆◆注意事項◆◆◆◆◆

本文若有幫助到大家會很高興的!
想提供情報、回報情報有誤等,還請留言給本站。

◆鼓勵本站◆
若您喜歡或覺得本站的文章對您有幫助,希望您能鼓勵本站!
因為您的鼓勵是本站更新文章,或是創作文章的動力來源喔!
非常感謝網友們!

◆相關內容◆
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(1~10首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(11~20首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(21~30首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(31~40首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(51~60首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(61~70首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(71~80首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(81~90首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(91~100首)
更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG+~世界一空~◆◆◆◆

61-REM - The One I Love 

This one goes out to the one I love
This one goes out to the one I've left behind
A simple prop to occupy my time
This one goes out to the one I love

Fire (she's comin' down on her own, now)
Fire (she's comin' down on her own, now)

This one goes out to the one I love
This one goes out to the one I've left behind
A simple prop to occupy my time
This one goes out to the one I love

Fire (she's comin' down on her own, now)
Fire (she's comin' down on her own, now)

This one goes out to the one I love
This one goes out to the one I've left behind
Another prop has occupied my time
This one goes out to the one I love

Fire (she's comin' down on her own, now)
Fire (she's comin' down on her own, now)
Fire (she's comin' down on her own, now)
Fire (she's comin' down on her own, now)

BOTSODG+~世界一空~



62-Madonna - Papa Don't Preach 

Papa I know you're going to be upset【爸爸,我知道你要煩了】
'Cause I was always your little girl【因為我永遠是你的小女孩】
But you should know by now【但現在你該知道了】
I'm not a baby【我不是小孩子】

You always taught me right from wrong【你總是教我改正錯誤】
I need your help, daddy please be strong【我需要你的幫忙,爸爸請堅強點】
I may be young at heart【也許我本質上還是年輕的】
But I know what I'm saying【但我知道我在說什麼】

The one you warned me all about【你警告我那個人不好】
The one you said I could do without【你說我不能和他在一起】
We're in an awful mess, and I don't mean maybe - please【我們現在很亂,我不想說可能—請】

Chorus:

Papa don't preach, I'm in trouble deep【爸爸,不要再說教了,我很麻煩了】
Papa don't preach, I've been losing sleep【爸爸,不要再說教了,我已無法睡覺了】
But I made up my mind, I'm keeping my baby, oh【但我下定決心,我會堅持】
I'm gonna keep my baby, mmm...【我會堅持】

He says that he's going to marry me【他說他會與我結婚】
We can raise a little family【我們可以建立一個小家庭】
Maybe we'll be all right【也許我們會很好的】
It's a sacrifice【這是一種獻出】

But my friends keep telling me to give it up【但我的朋友不斷叫我放棄】
Saying I'm too young, I ought to live it up【說我太年輕了,我應該狂歡一場】
What I need right now is some good advice, please【我現在需要的是一些好的建議】

(chorus)

Daddy, daddy if you could only see【爸爸,爸爸如果你能看到】
Just how good he's been treating me【他對我有多好】
You'd give us your blessing right now【你現在就會祝福我們】
'Cause we are in love, we are in love, so please【因為我們相愛,我們相愛,所以請】

(chorus)

Papa don't preach, I'm in trouble deep【爸爸,不要再說教了,我很麻煩了】
Papa don't preach, I've been losing sleep【爸爸,不要再說教了,我已無法睡覺了】

(repeat)

Oh, I'm gonna keep my baby, ooh【哦,我會堅持的,哦】
Don't you stop loving me daddy【你不會停止愛我吧,爸爸】
I know, I'm keeping my baby【我知道,我會堅持】



BOTSODG+~世界一空~


63-Beatles - In My Life 

There are places I remember all my life,【有些場所令我永生難忘】
Though some have changed【哪怕有些已經物是人非】
Some forever, not for better【有些永不會變得更好 】
Some have gone, and some remain【有些已經消逝無蹤,有些保持原貌】

All these places had their moments【這些場所都有過他們的故事 】
With lovers and friends I still can recall【我仍記得曾與愛人和朋友共度的時光】
Some are dead and some are living【有些離開人世 有些仍然健在】
In my life I've loved them all【在我一生中 我都愛過他們】

But of all these friends and lovers【然而這些愛人和朋友】
There is no one compares with you,【都無法與你相比】
And these memories lose their meaning【而這些回憶都終將失去意義 】
When I think of love as something new【當我發現愛的全新內涵】

Though I know I'll never lose affection【雖然我知道,那些過往的人與事】
For people and things that went before,【我永遠都不會忘懷】
I know I'll often stop and think about them【我也知道,我會不時地停下腳步想想他們】
In my life I'll love you more【終我一生 我更愛的是你】

Though I know I'll never lose affection【雖然我知道,那些過往的人與事】
For people and things that went before,【我永遠都不會釋懷 】
I know I'll often stop and think about them【我也知道,我會不時地停下腳步想想他們】
In my life I'll love you more【終我一生 我更愛的是你】
In my life I'll love you more【終我一生 我更愛的是你】


BOTSODG+~世界一空~


64-Elton John - Bennie And The Jets 

Hey kids, shake it loose together
The spotlight's hitting something
That's been known to change the weather
We'll kill the fatted calf tonight
So stick around
You're gonna hear electric music
Solid walls of sound

Say, Candy and Ronnie, have you seen them yet
But they're so spaced out, Bennie and the Jets
Oh but they're weird and they're wonderful
Oh Bennie she's really keen
She's got electric boots a mohair suit
You know I read it in a magazine
Bennie and the Jets

Hey kids, plug into the faithless
Maybe they're blinded
But Bennie makes them ageless
We shall survive, let us take ourselves along
Where we fight our parents out in the streets
To find who's right and who's wrong

Oh Candy and Ronnie, have you seen them yet
Oh but they're so spaced out, Bennie and the Jets
Oh but they're weird and they're wonderful
Oh Bennie she's really keen
She's got electric boots a mohair suit
You know I read it in a magazine, oh
Bennie and the Jets

Oh Candy and Ronnie, have you seen them yet
Oh but they're so spaced out, Bennie and the Jets
Oh but they're weird and they're wonderful
Oh Bennie she's really keen
She's got electric boots a mohair suit
You know I read it in a magazine, oh
Bennie and the Jets

BOTSODG+~世界一空~

65-The Cars - Just What I Needed 

I don't mind you coming here
And wasting all my time
'cause when you're standing oh so near
I kinda lose my mind
It's not the perfume that you wear
It's not the ribbons in your hair
I don't mind you coming here
And wasting all my time
I don't mind you hanging out
And talking in your sleep
It doesn't matter where you've been
As long as it was deep
You always knew to wear it well
You look so fancy I can tell
I don't mind you hanging out
And talking in your sleep
I guess you're just what I needed
I needed someone to feed
I guess you're just what I needed
I needed someone to bleed

BOTSODG+~世界一空~

66-Cyndi Lauper - Time After Time 


lying in my bed I hear the clock tick, 【躺在床上,聽著時鐘的滴答聲】
think of you 【心裡想念著你 】
Caught up in circles confusion【困在週而復始的紛亂裡】
Is nothing new【早已習以為常】
Flashback warm nights【回想那些溫暖的夜】
Almost left behind【幾已拋光】
suitcases of memories,【記憶的行李箱後】
Time after sometimes you picture me【有一次你為我畫像】
I'm walking too far ahead【我走得太遠了】
You're calling to me,【你呼喚我 】
I can't hear what you've said【我卻聽不見你在說什麼】
Then you say : go slow I fall behind【後來你說:「慢一點, 我跟不上。」 】
The second hand unwinds【時針並未倒轉 】
If you're lost you can look and you will find me【如果你迷路了,四處看看就可以找到我 】
Time after time【一次又一次 】
If you fall I will catch you I'll be waiting【如果你跌倒了,我會抓住你,我會等著你】
Time after time【一次又一次 】
If you're lost you can look and you will find me【如果你迷路了,四處看看就可以找到我】
Time after time【一次又一次 】
If you fall I will catch you oh. I'll be waiting【如果你跌倒了,我會抓住你,我會等著你】
Time after time【一次又一次】

After my picture fades【當我的畫像接近尾聲 】
and darkness has turned to gray【黑夜逐漸露出魚肚白 】
Watching through windows【望著窗外 】
you're wondering if I'm ok【你想知道我是否安好? 】
Secrets... stolen... from deep inside【秘密從內心深處被偷走 】
The drum beats out of time【鼓聲已跟不上節奏 】
If you're lost you can look and you will find me【如果你迷路了,四處看看就可以找到我 】
Time after time【一次又一次 】
If you fall I will catch you I'll be waiting【如果你跌倒了,我會抓住你,我會等著你】
Time after time【一次又一次】

You said : go slow I fall behind【後來你說:「慢一點, 我跟不上。」 】
The second hand unwinds【時針並未倒轉 】
If you're lost you can look and you will find me【如果你迷路了,四處看看就可以找到我 】
Time after time【一次又一次 】
If you fall I will catch you I'll be waiting【如果你跌倒了,我會抓住你,我會等著你 】
Time after time【一次又一次 】
If you're lost you can look and you will find me【如果你迷路了,四處看看就可以找到我】
Time after time【一次又一次 】
If you fall I will catch you oh I'll be waiting【如果你跌倒了,我會抓住你,我會等著你】
Time after time【一次又一次 】
Time after time【一次又一次 】
Time after time【一次又一次 】
Time after time【一次又一次 】
Time after time【一次又一次 】

BOTSODG+~世界一空~


67-Eminem - My Name Is 

Hi! My name is.. (what?) My name is.. (who?)【嗨我名叫,(啥)我名叫,(誰)】
My name is.. {scratches} Slim Shady【我名叫,Slim Shady 】
Hi! My name is.. (huh?) My name is.. (what?)【嗨我名叫,(啊) 我名叫,(啥)】
My name is.. {scratches} Slim Shady【我名叫,(啥) 】

Ahem.. excuse me!【Ahem... 不好意思】
Can I have the attention of the class for one second?【我能不能讓整個班級註意一下我? 就一小會兒 】

[Eminem]
Hi kids! Do you like violence? (Yeah yeah yeah!)【你們好小朋友,你們喜歡暴力嗎 】
Wanna see me stick Nine Inch Nails through each one of my eyelids? (Uh-huh!)【想看我用九寸釘插穿我的左右眼皮嗎?】
Wanna copy me and do exactly like I did? (Yeah yeah!)【想要模仿我像我這麽做嗎? 】
Try 'cid and get fucked up worse that my life is? (Huh?)【試試迷幻藥搞得一團糟比我的生活還要糟怎樣 】
My brain's dead weight, I'm trying to get my head straight【我的腦子死沉,我正努力理清思路】
but I can't figure out which Spice Girl I want to impregnate (Ummmm..)【但我還是搞不清我想上哪個辣妹 】
And Dr. Dre said, 'Slim Shady you a basehead!'【而Dr. Dre說“Slim Shady你個癮君子”】
Uh-uhhh! 'So why's your face red? Man you wasted!'【啊哈 “那你臉紅是怎麽了?你真是廢了”】
Well since age twelve, I've felt like I'm someone else【好吧自從12歲以來我就感覺我是別的誰 】
Cause I hung my original self from the top bunk with a belt【因為我把原來的自己用皮帶在床頭那兒吊死了】
Got pissed off and ripped Pamela Lee's tits off【被惹惱了還把Pamela Lee的乳頭扯了下來 】
And smacked her so hard I knocked her clothes backwards like Kris Kross【狠狠地從後面上了她還把她的衣服像Kris Kross那樣反扯過來 】
I smoke a fat pound of grass and fall on my ass【我飛了一堆葉子我都要倒了】
faster than a fat bitch who sat down too fast【比一個肥婆婊子狠狠坐下的速度都快】
C'mere slut! (Shady, wait a minute, that's my girl dog!)【過來騷貨(“Shady你等等,那是我的女人啊老兄”)】
I don't give a fuck, God sent me to piss the world off!【我他媽還管那麽多,上帝派我來就是惹怒世界】

Chorus

[Eminem]
My English teacher wanted to flunk me in junior high【我的英語老師想讓我在初中留級 】
Thanks a lot, next semester I'll be thirty-five【謝謝他全家,下個學期我就35歲了】
I smacked him in his face with an eraser, chased him with a stapler【我用橡皮擦狠狠扇了他,拿著個訂書機追他】
and stapled his nuts to a stack of papers (Owwwwwwww!)【把他的腦袋釘在了一堆紙上】
Walked in the strip club, had my jacket zipped up【走在脫衣舞夜總會里,拉上我的夾克拉鏈】
Flashed the bartender, then stuck my dick in the tip cup【閃瞎酒保的鈦合金狗眼,然後把我的老二插進尖角杯】
Extraterrestrial, running over pedestrians【天外來客開著宇宙飛船碾過路人】
in a spaceship while they screaming at me: 'LET'S JUST BE FRIENDS!'【而他們對著我尖叫 我們還是做朋友吧】
Ninety-nine percent of my life I was lied to【我生命里的99%都在被欺騙】
I just found out my mom does more dope than I do (Damn!)【我只是發現我老母嗑藥嗑得比我還兇】
I told her I'd grow up to be a famous rapper【我跟她說過我會成為一個著名的說唱歌手】
Make a record about doing drugs and name it after her (Oh thank you!)【做一張關於嗑藥的唱片以她來命名】
You know you blew up when the women rush your stands【你知道當那些女人每到你所到之處就對你一擁而上你都要炸掉了】
and try to touch your hands like some screamin Usher fans (Aaahhhhhh!)【拼命想要碰到你的手就像那些尖叫著的Usher粉】
This guy at White Castle asked for my autograph【在白色城堡快餐店里有個家夥問我要簽名】
(Dude, can I get your autograph?)
So I signed it: 'Dear Dave, thanks for the support, ASSHOLE!'【於是我簽了“親愛的Dave,謝謝你的支持 ..傻逼”】

Chorus

[Eminem]
Stop the tape! This kid needs to be locked away! (Get him!)【快別放這音樂了 這個小鬼得被關起來】
Dr. Dre, don't just stand there, OPERATE!【Dr. Dre別幹站在那兒,快動手】
I'm not ready to leave, it's too scary to die (Fuck that!)【我還沒準備好離開,死太可怕了】
I'll have to be carried inside the cemetery and buried alive【我得被擡進墓地里活埋】
(Huh yup!) Am I coming or going? I can barely decide【我是要來還是離開,我難以決斷】
I just drank a fifth of vodka -- dare me to drive? (Go ahead)【我剛喝了五分之一瓶的伏特加,你覺得車我還敢不敢開】
All my life I was very deprived【我的一輩子夠饑渴了】
I ain't had a woman in years, and my palms are too hairy to hide【這麽多年一個女人也沒有,手上的毛都藏不住了】
(Whoops!) Clothes ripped like the Incredible Hulk (hachhh-too)【衣服就像綠巨人那樣被撕爛】
I spit when I talk, I'll fuck anything that walks (C'mere)【我說話的時候就是在噴射爆彈,我要操翻一切能動的東西】
When I was little I used to get so hungry I would throw fits【我很小的時候總是餓著肚子,我會大發雷霆】
HOW YOU GONNA BREAST FEED ME MOM? (WAH!)【媽媽你要怎麽給我餵奶呀你連乳頭都沒有!】
YOU AIN'T GOT NO TITS! (WAHHH!)
I lay awake and strap myself in the bed【我醒著躺在床上拿皮帶抽著自己】
Put a bulletproof vest on and shoot myself in the head (BANG!)【穿上防彈背心再朝我的頭開上一槍】
I'm steaming mad (Arrrggghhh!)【我氣到七竅生煙】
And by the way when you see my dad? (Yeah?)【噢順便講下,你要是見到我老爹】
Tell him that I slit his throat, in this dream I had【跟他說一聲,我在夢里已經把他喉嚨割裂】

Chorus

BOTSODG+~世界一空~


68-Garbage - Only Happy When It Rains 

I'm only happy when it rains 【我只有下雨時才高興】
I'm only happy when it's complicated 【我只有在出亂子時才高興】
And though I know you can't appreciate it
I'm only happy when it rains 【盡管我知道你並不欣賞但我只有在下雨時才高興】
You know I love it when the news is bad 【你知道當聽到壞消息時我有多高興】
Why it feels so good to feel so sad 【為什麽感到悲傷是如此好的感覺】
I'm only happy when it rains 【我只在下雨時高興】

Pour your misery down 【把你的悲傷發泄出來】
Pour your misery down on me 【把你的悲傷發泄給我】
Pour your misery down 【把你的悲傷發泄出來】
Pour your misery down on me 【把你的悲傷發泄給我】

I'm only happy when it rains 【我只在下雨時高興】
I feel good when things are going wrong 【事情搞砸時我才高興】
I only listen to the sad, sad songs 【我只聽那些最最悲傷的歌曲】
I'm only happy when it rains 【我只在下雨時高興】

I only smile in the dark 【我只在黑暗中微笑】
My only comfort is the night gone black 【我唯一的安慰是黑夜的到來】
I didn't accidentally tell you that 【我不是隨便對你說那些話】
I'm only happy when it rains 【我只在下雨時高興】
You'll get the message by the time I'm through
When I complain about me and you 【當我抱怨你和我時,我滿意了,你才會明白】
I'm only happy when it rains 【我只在下雨時高興】

Pour your misery down...pour your misery down 【把你的悲傷發泄出來…把你的悲傷發泄出來】
Pour your misery down on me...pour your misery down【把你的悲傷發泄給我…把你的悲傷發泄出來】
Pour your misery down...pour your misery down 【把你的悲傷發泄出來…把你的悲傷發泄出來】
Pour your misery down on me...pour your misery down 【把你的悲傷發泄給我…把你的悲傷發泄出來】
Pour your misery down...pour your misery down 【把你的悲傷發泄出來…把你的悲傷發泄出來】
Pour your misery down on me...pour your misery down【把你的悲傷發泄給我…把你的悲傷發泄出來】
Pour your misery down...pour 【把你的悲傷發泄給我…】
You can keep me company
As long as you don't care 【只要你不在乎我會一直陪你悲傷】

I'm only happy when it rains 【我只在下雨時高興】
You want to hear about my new obsession 【你想知道我又對什麽著迷麽】
I'm riding high upon a deep depression 【騎在深深的壓抑之上我很爽】
I'm only happy when it rains...pour some misery down on me 【我只在下雨時高興 給我一些你的悲傷】
I'm only happy when it rains....pour some misery down on me 【我只在下雨時高興 給我一些你的悲傷】
I'm only happy when it rains...pour some misery down on me 【我只在下雨時高興 給我一些你的悲傷】
I'm only happy when it rains...pour some misery down on me 【我只在下雨時高興 給我一些你的悲傷】
I'm only happy when it rains...pour some misery down on me..【我只在下雨時高興 給我一些你的悲傷】
BOTSODG+~世界一空~


69-Depeche Mode - Just Can't Get Enough

When I'm with you baby, 【寶貝當我和你在一起的時候】
I go out of my head【 我總是神魂顛倒】
And I just can't get enough 【我想要更多】
I just can't get enough 【我就是不足夠】
All the things you do to me and everything you said 【你說的和做的每一件事】
And I just can't get enough【 我想要更多】
I just can't get enough【 我就是不足夠】
We slip and slide as we fall in love 【我們相愛的時候如膠似漆】
And I just can't seem to get enough 【我貌似得不到滿足】
We walk together, we're walking down the street 【我們走在一起,沿著一條街】
And I just can't get enough 【我想要更多】
I just can't get enough 【我就是不足夠】
Every time I think of you 【每時每刻我都想著你】
I know we have to meet【 我知道我們必須見面】
And I just can't get enough 【我想要更多】
I just can't get enough 【我就是不足夠】
It's getting hotter, it's our burning love 【越來越熱,我們燃燒的愛情】
And I just can't seem to get enough 【我看上去如此不滿足】
I just can't get enough 【我就是不足夠】
And when it rains, you're shining down for me 【下雨的時候,你就是我的陽光】
And I just can't get enough【 我想要更多】
I just can't get enough 【我就是不足夠】
Just like a rainbow you know you set me free 【就像彩虹,你知道的讓我如此自在】
And I just can't get enough 【我就是不足夠】
I just can't get enough 【我就是不足夠】
You're like an angel and you give me your love【 你就像個天使,你給我你的愛】
And I just can't seem to get enough 【我就是不足夠】
I just can't get enough 【我就是不足夠】

BOTSODG+~世界一空~

70-Beach Boys - Good Vibrations  

I, I love the colorful clothes she wears【我愛她穿著那亮麗的衣服】
And the way the sunlight plays upon her hair【還有陽光在她頭髮上玩耍的模樣】
I hear the sound of a gentle word【我聽到天使的聲音】
On the wind that lifts her perfume through the air【在微風帶著她香氣的空氣中】

I'm pickin' up good vibrations【我要得到這共鳴 】
She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
I'm pickin' up good vibrations【我要得到這共鳴 】
(Oom bop bop good vibrations)
She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
(Oom bop bop excitations)
Good good good good vibrations【好好好好的感受 】
(Oom bop bop)
She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
(Oom bop bop excitations)
Good good good good vibrations【好好好好的感受 】
(Oom bop bop)
She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
(Oom bop bop excitations)

Close my eyes
She's somehow closer now
Softly smile, I know she must be kind
When I look in her eyes
She goes with me to a blossom world

I'm pickin' up good vibrations【我要得到這共鳴 】
She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
I'm pickin' up good vibrations【我要得到這共鳴 】
(Oom bop bop good vibrations)
She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
(Oom bop bop excitations)
Good good good good vibrations【好好好好的感受 】
(Oom bop bop)

She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
(Oom bop bop excitations)
Good good good good vibrations【好好好好的感受 】
(Oom bop bop)
She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
(Oom bop bop excitations)

(Ahhhhhhh)
(Ah my my what elation)【啊~我什麼什麼的洋溢天堂 】
I don't know where but she sends me there【我不知道哪但是他送我去 】
(Ah my my what a sensation)【啊~我什麼什麼的感受】
(Ah my my what elations)【啊~我什麼什麼的洋溢天堂 】
(Ah my my what)【啊~我什麼什麼的 】

Gotta keep those lovin' good vibrations【一定要留下那愛的共鳴 】
A happenin' with her【一個和她的邂逅 】
Gotta keep those lovin' good vibrations【一定要留下那愛的共鳴 】
A happenin' with her【一個和她的邂逅 】
Gotta keep those lovin' good vibrations【一定要留下那愛的共鳴 】
A happenin'【一場邂逅 】

Ahhhhhhhh
Good good good good vibrations【好好好好的感受 】
(Oom bop bop)
(I'm pickin' up good vibrations)【我要得到這共鳴 】
She's giving me excitations【她給我興奮的心 】
(Oom bop bop)
(Excitations)
Good good good good vibrations【好好好好的感受 】
(Oom bop bop)
She's na na . . .



後記:
作者的閒聊…?


世界:明明是很棒的歌…希望更多人能看呢(QAQ)


阿建:是啊,雖然這些歌曲不是最新熱門歌曲,但這些歌曲也是很有魅力的!


世界:是的!大家可以去聽聽看喔!若大家沒看過之前的歌曲的話,可以點下面連結!
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(1~10首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(11~20首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(21~30首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(31~40首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(51~60首)


阿建:之後的歌曲也會陸續發文,若對本站有其他意見,也歡迎提出來!




謝謝觀看本文!



也歡迎去看本站的其他文章:
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(1~10首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(11~20首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(21~30首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(31~40首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(51~60首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(61~70首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(71~80首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(81~90首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(91~100首)
更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG+~世界一空~◆◆◆◆