活動1  活動2
本站需要您的支持,以助網站更好運作:
(1)懇請您捐款購買推薦商品
(2)或懇請您戳戳它↓(無法顯示請重整或點此)



本站公告:
鼓勵本站:您的贊助是本站動力來源
◆推薦本站:歡迎分享文章連結給好友
◆拜訪本站:文章陸續更新,歡迎關注
◆介紹本站:歡迎介紹好友來本站坐坐
◆聯絡本站:
(1)可在文章下或此頁任一處留言即可
(2)內容不合規定者會刪除,還請見諒
◆今日更新: 快感指令next陰陽師白島
P.S.快感指令next(中版):謝謝各位提供席德線選項,打從心底的感謝各位!
 公告.更新  文章搜尋

2015/10/19

[西洋歌詞]滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(71~80首)


滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲,本文包含:71-The Ramones - I Wanna Be Sedated、72-Tom Petty - Free Fallin'、73-Culture Club - Do You Really Want to Hurt Me、74-Elton John - Tiny Dancer、75-Sly and Family Stone - Hot Fun In The Summer time、76-Radiohead - Creep、77-Al Green - Lets Stay Together、78-Green Day - Longview、79-Janet Jackson - Nasty、80-LL Cool J - I Need Love。



◆◆◆◆◆注意事項◆◆◆◆◆

本文若有幫助到大家會很高興的!
想提供情報、回報情報有誤等,還請留言給本站。

◆鼓勵本站◆
若您喜歡或覺得本站的文章對您有幫助,希望您能鼓勵本站!
因為您的鼓勵是本站更新文章,或是創作文章的動力來源喔!
非常感謝網友們!

◆相關內容◆
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(1~10首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(11~20首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(21~30首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(31~40首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(51~60首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(61~70首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(71~80首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(81~90首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(91~100首)
更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG+~世界一空~◆◆◆◆

71-The Ramones - I Wanna Be Sedated

Twenty-twenty-twenty-four hours to go
I wanna be sedated
Nothing to do, nowhere to go
I wanna be sedated

Get me to the airport and put me on a plane
Hurry, hurry, hurry, before I go insane
Can't control my fingers, can't control my brain
Oh no, oh oh oh, yeah

Twenty-twenty-twenty-four hours to go
I wanna be sedated
Nothing to do, nowhere to go
I wanna be sedated

Get me to the airport and put me on a plane
Hurry hurry hurry, before I go insane
Can't control my fingers, can't control my brain
Oh no, yeah

Yeah, twenty-twenty-twenty-four hours to go
I wanna be sedated
Nothing to do, nowhere to go
I wanna be sedated

Get me to the airport and put me on a plane
Hurry, hurry, hurry before I go insane
Can't control my fingers, can't control my brain
Oh no, yeah

Twenty-twenty-twenty-four hours to go
I wanna be sedated
Nothing to do, nowhere to go
Sedated

Get me to the airport and put me on a plane
Hurry, hurry, hurry before I go insane
Can't control my fingers, can't control my brain
Oh no

I wanna be sedated
Wanna be sedated
I wanna be sedated
Wanna be sedated


BOTSODG+~世界一空~



72-Tom Petty - Free Fallin'

She's a good girl, loves her mama【她是個好女孩 愛著她的媽媽】
Loves Jesus and America too【愛著耶穌基督 還有亞美力加國】
She's a good girl, is crazy 'bout Elvis【她是個好女孩 迷戀著貓王】
Loves horses and her boyfriend too【愛著她的馬兒 還有她的男朋友】

It's a long day living in Reseda【在Reseda的生活真是漫長】
There's a freeway runnin' through the yard【有條高速公路穿過庭院】
And I'm a bad boy 'cos I don't even miss her【我是個壞男孩 因為我連她也不放過】
I'm a bad boy for breakin' her heart【我是個壞男孩 傷了她的心】

And I'm free, free fallin'【而我是自由的 自由的墜落】
Yeah, I'm free, free fallin'【耶 我是自由的 自由的墜落】

All the vampires walkin' through the valley【所有的吸血鬼穿過村莊】
Move west down Ventura Boulevard【向西移動到Ventura Blvd】
And all the bad boys are standing in the shadows【所有的壞男孩站在陰影之中】
And the good girls are home with broken hearts【所有的好女孩在家裡有著破碎的心】

And I'm free, free fallin'【而我是自由的 自由的墜落】
Yeah, I'm free, free fallin'【耶 我是自由的 自由的墜落】

Free fallin', now, I'm free fallin', now I'm【而我是自由的 自由的墜落】
Free fallin', now, I'm free fallin', now I'm【耶 我是自由的 自由的墜落】

I wanna glide down over Mullholland【我將要翱翔過Mulholland】
I wanna write her name in the sky【我想要將她的名字寫在天空上】
Gonna free fall out into nothin'【我想要自由的無止盡的墜落】
Gonna leave this world for a while【暫時的離開這個世界】

And I'm free, free fallin'【而我是自由的 自由的墜落】
Yeah, I'm free, free fallin'【耶 我是自由的 自由的墜落】

Yeah, I'm free, free fallin', oh【耶 我是自由的 自由的墜落】
Free falling【自由的墜落】
Yeah, I'm free, oh, free fallin'【耶 我是自由的 自由的墜落】



BOTSODG+~世界一空~


73-Culture Club - Do You Really Want to Hurt Me

Give me time To realise my crime【給我時間償還我的罪】
Let me love and steal 【讓我歡喜和偷盜】
I have danced Inside your eyes 【我要在你眼前跳舞】
How can I be real?【怎樣才是真的我】

Do you really want to hurt me【你真的要傷害我嗎
Do you really want to make me cry【你真的忍心讓我哭泣
Precious kisses, words that burn me【珍貴的吻,熾烈的言語
Lovers never ask you why【愛人從不問你為什麽
In my heart the fire's burning【在我的心中有團火在燃燒
Choose my colour, find a star【找到閃著屬於我的顏色的那顆星
Precious people always tell me【珍貴的人們總是和我說】
That's a step, a step too far【那是條不歸路】
Do you really want to hurt me【你真的要傷害我嗎】
Do you really want to make me cry【 你真的忍心讓我哭泣】
Do you really want to hurt me【你真的要傷害我嗎】
Do you really want to make me cry【你真的忍心讓我哭泣】

Words are few I have spoken【 我不能說太多】
I could waste a thousand years【我能浪費千年】
Wrapped in sorrow, words are token 【在傷痛里恭順,言語就是一種象征】
Come inside and catch my tears【發自我的內心,牽動我的眼淚】
You've been talking but believe me【你曾經說過,但是相信我】
If it's true you do not know【如果你不知道什麽是真實的】
That this boy loves without a reason【這個男孩的愛不需要原因】
I'm prepared to let you go  【我已準備好帶你走】
If it's love you want from me 【 如果我的這份愛是你想要的】
Then take it away【那就帶走它吧】
Everything's not what you see【 一切都不是你看到的樣子】
It's over again 【他煥然一新】
Do you really want to hurt me【你真的要傷害我嗎】
Do you really want to make me cry 【你真的忍心讓我哭泣】
Do you really want to hurt me【你真的要傷害我嗎】
Do you really want to make me cry【你真的忍心讓我哭泣】
Do you really want to hurt me 【你真的要傷害我嗎】
Do you really want to make me cry【你真的忍心讓我哭泣】
Do you really want to hurt me【你真的要傷害我嗎】
Do you really want to make me cry【你真的忍心讓我哭泣】
Do you really want to hurt me 【你真的要傷害我嗎】
Do you really want to make me cry【 你真的忍心讓我哭泣】



BOTSODG+~世界一空~


74-Elton John - Tiny Dancer 

Blue jean baby, L.A. lady, seamstress for the band【洛杉磯的女孩穿著牛仔褲 她是樂隊的女裁縫師】
Pretty eyed, pirate smile, you'll marry a music man【漂亮的雙眼 勾人的微笑 妳將嫁給音樂家】
Ballerina, you must have seen her dancing in the sand【令你想起芭蕾舞孃在沙灘上跳舞】
And now she's in me, always with me, tiny dancer in my hand【她現在跟我一起 她將永遠屬於我 是我手中纖細的舞者】

Jesus freaks out in the street【扮成耶穌的在街上見到妳也驚為天人】
Handing tickets out for God【為上帝遞上進天堂的門票】
Turning back she just laughs 【轉過頭來她悄然狂笑】
The boulevard is not that bad 【大馬路上有許多鮮事】

Piano man he makes his stand【鋼琴師站好位置】
In the auditorium【在音樂廳中】
Looking on she sings the songs 【注視她唱著那首歌】
The words she knows, the tune she hums 【她唱著她熟悉的歌詞 哼著熟悉的調子】

But oh how it feels so real 【但是~~感覺竟如此的真實】
Lying here with no one near 【躺在這裡無人相伴】
Only you and you can hear me 【只有你聽得見我】
When I say softly, slowly 【當我輕柔的說 慢慢的說】

Hold me closer tiny dancer 【將我抱緊一點 纖細的舞者】
Count the headlights on the highway 【(抬頭)數著公路上飛逝的路燈】
Lay me down in sheets of linen 【讓我躺在亞麻被單的裡面】
you had a busy day today【你今天已經夠累的了】

Blue jean baby, L.A. lady, seamstress for the band 【洛杉磯的女仕穿著牛仔褲 她是樂隊的女裁縫師】
Pretty eyed, pirate smile, you'll marry a music man 【漂亮的雙眼 勾人的微笑 妳將嫁給音樂家】
Ballerina, you must have seen her dancing in the sand 【令你想起芭蕾舞孃在沙灘上跳舞】
And now she's in me, always with me, tiny dancer in my hand 【她現在跟我一起 她將永遠屬於我 是我手中纖細的舞者】

BOTSODG+~世界一空~

75-Sly and Family Stone - Hot Fun In The Summer time

End of the springAnd here she comes back 【春天快要結束的時候她回來了 】
(Hi hi hi hi) (Yeah)
Those summer days those summer days【那些夏日,那些夏日 】

That's when I had most of my fun back【那時候我的大部分樂趣也回來了 】
(Hi hi hi hi) (Yeah)
Those summer days those summer days【 那些夏日,那些夏日 】
(Bow bow bow do doop)

Aww we can bum bum where we want to【我們能去我們想去的任何地方 】
(Bow bow bow do doop)
Hey we're out of school【我們逃學去 】
(Bow bow bow do doop)
County fair in the country side【鄉下的集市 】
(Bow bow bow do doop)
And everything is cool【每件事都那麽給力 】
(Bow bow bow do doop)

(Hot fun in the summertime) 【夏日的樂趣 】

First day of fall and there she goes back 【當秋天降臨,他就走了 】
(Bye bye bye bye) (yeah)
Those summer days, those summer days【那些夏日,那些夏日 】
(Bow bow bow do doop)

Aww we can bum bum where we want to【 我們能去我們想去的任何地方 】
(Bow bow bow do doop)
Hey we're out of school【我們逃學去 】
(Bow bow bow do doop)
County fair in the country side【鄉下的集市 】
(Bow bow bow do doop)
And everything is cool 【每件事都那麽給力 】
(Bow bow bow do doop)

(Hot fun in the summertime) 【夏日的樂趣 】


BOTSODG+~世界一空~

76-Radiohead - Creep

When you were here before, 【你在我面前的那一刻 】
Couldn't look you in the eye【 不敢直視你的雙眼 】
You're just like an angel, 【你就像一個天使 】
Your skin makes me cry 【你的肌膚讓我哭泣 】

You float like a feather 【你像羽毛一般飄浮 】
In a beautiful world 【在美麗的世界裡】
I wish I was special【 我希望我是特殊的 】
You're so fuckin' special 【你更是如此與眾不同 】

But I'm a creep 【而我是一只爬蟲 】
I'm a weirdo 【一個古怪的人 】
What the hell am I doin' here? 【我究竟在這裡幹什麽? 】
I don't belong here 【我不屬於這裡 】

I don't care if it hurts, 如果受傷我不介意 】
I wanna have control 我想要好好把握 】
I want a perfect body 我想要一個完美的身體 】
I want a perfect soul 我想要一個完美的靈魂 】

I want you to notice 【我希望你能覺察到 】
when I'm not around 【當我不在你身旁 】
You're so fuckin' special【 你是如此與眾不同 】
I wish I was special 【我希望我也是特殊的 】

But I'm a creep【 而我是一只爬蟲 】
I'm a weirdo 【一個古怪的人 】
What the hell am I doin' here? 【我究竟在這裡幹什麽? 】
I don't belong here, ohhhh, ohhhh 【我不屬於這裡 噢… 噢…】

She's running out again 【她再度離開 】
She's running out 【她離開了 】
She run run run run... 【她…】
run...

Whatever makes you happy 【無論什麽讓你幸福快樂 】
Whatever you want 【無論你想要什麽 】
You're so fuckin' special 【你是如此與眾不同 】
I wish I was special 【我希望我也是特殊的 】

But I'm a creep 【而我是一只爬蟲 】
I'm a weirdo【 一個古怪的人 】
What the hell am I doin' here? 【我究竟在這裡幹什麽? 】
I don't belong here 【我不屬於這裡】

I don't belong here...【我不屬於這裡…】

BOTSODG+~世界一空~


77-Al Green - Lets Stay Together

I, I'm so in love with you 【我, 我好愛你喔 】
Whatever you want to do 【無論你想做什麼 】
Is all right with me 【我都無所謂 】
'Cause you make me feel so brand new 【因為你讓我煥然一新 】
And I want to spend my life with you 【這輩子我只想和你在一起 】

Since, since we've been together 【既然我們都已經在一起了 】
Loving you forever 【我就會永遠的愛你 】
Is what I need 【這就是我想要的 】
Let me be the one you come running to【 讓我成為你追尋的目標 】
I'll never be untrue 【我不會對你不忠誠 】

Let's, let's stay together 【就讓我們長相廝守吧 】
Lovin' you whether, whether 【我都會愛著你 】
Times are good or bad, happy or sad 【無論高潮或低潮, 快樂或悲傷 】
Whether times are good or bad, happy or sad 【無論高低起伏, 快樂或悲傷 】

Why, why some people break up 【為什麼有些人分手 】
Then turn around and make up【 然後繞了一圈再重修舊好 】

I just can't see【 我真是不明瞭呀 】
You'd never do that to me (would you, baby) 【你絕不會這樣對我 】
Staying around you is all I see 【我只知道要伴隨你左右 】
(Here's what I want us to do) 【這些都是我要我們一起努力做的 】

[Repeat to fade:]
Let's, we oughta stay together 【我們真的該一輩子在一起 】
Loving you whether, whether 【我都會愛你的 】
Times are good or bad, happy or sad【 無論好壞, 快樂或悲傷的時候】

BOTSODG+~世界一空~


78-Green Day - Longview

Sit around and watch the tube, but nothing's on【癱坐著看著電視 但沒啥好看的 】
Change the channels for an hour or two【只是為了虛晃時間在切換著頻道 】
Twiddle my thumbs just for a bit【玩弄著姆指一會兒 】
I'm sick of all the same old shit【我電視上播的狗屁感到厭煩 】
In a house with unlocked doors【在這沒有鎖的門屋內 】
And I'm fucking lazy【我感到天殺的懶散 】
(Chorus)
Bite my lip and close my eyes【咬緊雙唇 閉上雙眼 】
Take me away to paradise【神遊到天堂吧 】
I'm so damn bored, I'm going blind【我感到他x的無聊 我快要神志不清了 】
And I smell like shit【我聞起來就像一坨屎般 】

Peel me off this velcro seat and get me moving【把我從椅子中拉出 讓我動一動吧 】
I sure as hell can't do it by myself【我確定我該死的沒有辦法靠我自己】
I'm feeling like a dog in heat【我就像一條發情的狗一樣 】
Barred indoors from the summer street【被堵住在屋內 到不了夏天的街上 】
I locked the door to my own cell【我把自己囚房的門鎖上 】
And I lost the key【而且我把鑰匙弄丟了 】

I got no motivation【我不再積極 】
Where is my motivation【以往積極的我跑到哪裡去了 】
No time for the motivation【沒有時間等待積極的我出現了 】
Smoking my inspiration【沒有任何事可以鼓舞我 】

Sit around and watch the phone but no one's calling【癱坐著盯著電話 但沒人打來 】
Call me pathetic, call me what you will【打來可憐我也好 只有打來就好 】
My mother says to get a job【媽媽叫我去找份工作 】
But she don't like the one she's got【但是她自己卻厭惡自己的工作 】
When masturbation's lost it's fun【當手淫引不起你的興趣 】
You're fucking lazy【你真是天殺的懶散 】
Bite my lip and close my eyes【咬緊雙唇 閉上雙眼 】
Take me away to paradise【神遊到天堂吧 】
I'm so damn bored, I'm going blind【我感到他x的無聊 我快要神志不清了 】
And loneliness has to suffice【已經有太足夠的寂寞 】
Bite my lip and close my eyes【咬緊雙唇 閉上雙眼 】
I was slipping away to paradise【我從天堂上掉落下來 】
Some say, 'Quit or I'll go blind.'【有些人說 離開吧 不然你會失去理智 】
But it's just a myth【但這只是捏造出來的故事】

BOTSODG+~世界一空~


79-Janet Jackson - Nasty

gimme a beat!【給我個節奏】
sittin' in the movie show 【在電影院里坐著】
thinkin' nasty thoughts【燃起猥褻的念頭】
better be a gentleman 【比做個紳士好】
or you'll turn me off【或許你會阻止我】
that's right, lemme tell it【對了,讓我說說這個】
nasty, nasty boys, don't mean a thing 【猥褻,猥褻的男孩,別把這當回事】
oh you nasty boys【哦你猥褻的男孩】
nasty, nasty boys, don't ever change【猥褻,猥褻的男孩,別改變自己】
oh you nasty boys【哦你猥褻的男孩】
i don't like no nasty girl 【我不喜歡扭扭捏捏的女孩】
i don't like nasty food 【我不喜歡臟臟的食物】
the only nasty thing i like【我唯一喜歡的骯臟的事】
is a nasty groove【 是個骯臟的好東西】
uh huh, i know... say... 【嗯 我知道 說】
will this one do? 【這個行嘛】
nasty, nasty boys, don't mean a thing【猥褻,猥褻的男孩,別把這當回事】
oh you nasty boys【哦你猥褻的男孩】
nasty, nasty boys, don't ever change【猥褻,猥褻的男孩,別改變自己】
oh you nasty boys 【哦你猥褻的男孩】
nasty, nasty boys, gimme a nasty groove【猥褻,猥褻的男孩,給我一個骯臟的好東西】
oh you nasty boys 【哦你猥褻的男孩】
nasty, nasty boys, lemme see your nasty body move【猥褻,猥褻的男孩,讓我看你擺動你骯臟的身體】
oh you nasty boys 【哦你猥褻的男孩】
i could learn to like this, listen up...【我能學著這樣,聽著】
so close the door if you want me to respond【所以,你想讓我有所回應的話就關上門】
cause privacy is my middle name【因為這是我私密的中間的名字】
my last name is control 【我後面的名字叫做“控制”】
no, my first name ain't baby,【不,我的第一個名字不是“寶貝”】
it's janet... ms. jackson if you're nasty【是“珍妮”,傑克遜小姐,如果你是個壞家夥】
oh you nasty boys【哦你猥褻的男孩】
nasty, nasty boys, don't ever change【猥褻,猥褻的男孩,別改變自己】
oh you nasty boys【 哦你猥褻的男孩】
nasty... don't mean a thing 【猥褻,猥褻的男孩,別把這當回事】
oh you nasty boys【哦你猥褻的男孩】
hey! who's that thinkin' nasty thoughts? nasty boys!   嘿,誰在那冒壞水兒,骯臟的男孩】
who's that in that nasty car? nasty boys!              誰在哪個贓車里面,骯臟的男孩】
who's that eatin' that nasty fruit? nasty boys!        誰在吃著那個骯臟的水果,骯臟的男孩】
who's jammin' to my nasty groove? nasty boys!【 誰在跟我糾纏快活,骯臟的男孩】
ladies? nasty boys don't mean a thing【女士?骯臟的男孩,別把這當回事】
oh you nasty boys【哦你猥褻的男孩】

BOTSODG+~世界一空~

80-LL Cool J - I Need Love 

When I'm alone in my room sometimes I stare at the wall【我一個人坐在房間里看著墻壁】
and in the back of my mind I hear my conscience call【我的聽見我的良心在譴責我】
Telling me I need a girl who's as sweet as a dove【告訴我,我需要一個甜美的像小鴿子一樣的女孩】
for the first time in my life, I see I need love【我一生中第一次我覺得我需要愛】
There I was giggling about the games【我曾被那個遊戲逗得咯咯笑】
that I had played with many hearts, and I'm not saying no names【我玩弄很多人的心都忘了他們的名字】
Then the thought occured, tear drops made my eyes burn【當這個思緒想起的時候,我紅了眼眶留下淚來】
as I said to myself look what you've done to her【當我對自己說你對她做了什麽】
I can feel it inside, I can't explain how it feels【我能發自內心的,我無法解釋那是種什麽感覺】
all I know is that I'll never dish another raw deal【我所知道的不公平的事改變不了】
Playing make believe pretending that I'm true【遊戲人生掩蓋了真實的我】
holding in my laugh as I say that I love you【在我笑著說我愛你的時候,握住我】
Saying amor kissing you on the ear【說著甜言蜜語,吻著你的耳朵】
whispering I love you and I'll always be here【輕聲的說我愛你,永遠不分離】
Although I often reminsce I can't believe that I found【雖然我總是回想我不能相信我所發現的】
a desire for true love floating around【那個愛意彌漫的真愛的願望】
Inside my soul because my soul is cold【發自我的內心,因為我的內心是如此寒冷】
one half of me deserves to be this way till I'm old【一半的我覺得我應當一直這樣到老】
But the other half needs affection and joy【但是另一半的我卻需要愛和歡樂】
and the warmth that is created by a girl and a boy【和溫暖就像一個女孩和一個男孩所產生的】
i need love【我需要愛】
i need love【我需要愛】

romance sheer delight how sweet【浪漫十足的快樂多甜美】
i gotta find me a girl to make my life complete【我要找到一個女孩相守到老】
you can scratch my back, well get cozy and huddle【你可以抓我的後背,舒適的依偎在一起】
I'll lay down my jacket so you can walk over a puddle【我會放下我的外套,我就可以陪你在水塘前漫步】
I'll give you a rose, pull out your chair before we eat【我會送你一朵玫瑰,吃完飯後拉開你的椅子】
kiss you on the cheek and say ooh girl you're so sweet【親親你的小臉兒,對你說哦親愛的你真美】
It's deja vu whenever I'm with you【就像每次我和你在一起的時候那似曾相識的感覺】
I could go on forever telling you what I do【我可以一直告訴你我在做什麽】
But where you at you're neither here or there【但是不管你在那兒】
I swear I can't find you anywhere【我發誓我不能找你】
Damn sure you ain't in my closet, or under my rug【十分肯定的你不在我的櫥子里或是地毯地下】
this love search is really making me bug【這愛的搜尋真的讓我暈頭轉向】
And if you know who you are why don't you make yourself seen【如果你知道你是誰為什麽不讓我看到你】
take the chance with my love and you'll find out what I mean【找個機會和我的愛你會發現我的想法】
Fantasy's can run but they can't hide【幻想可以跑,但是卻藏不住】
and when I find you I'm gon' pour all my love inside【當我找到你我會把我所有的愛都給你】
I need love【我需要愛】
I need love【我需要愛】

I wanna kiss you hold you never scold you just love you【我想要吻你,牽著你,永遠不說你,就只是愛你】
suck on you neck, caress you and rub you【吻著你的脖子,抱著你,輕撫你】
Grind moan and never be alone【輾轉 低吟,永不分離】
if you're not standing next to me you're on the phone【如果你不在我的身邊那就是在和我打電話】
Can't you hear it in my voice, I need love bad【你能聽到的聲音嗎,我需要愛】
I've got money but love's something I've never had【我賺了很多錢,但是我卻從沒得到愛】
I need your ruby red lips sweet face and all【我需要你的紅唇,俏顏和所有】
I love you more than a man who's 10 feet tall【我愛你比一個十英尺高的人還高】
I'd watch the sunrise in your eyes【我要從你眼睛中看到驚喜】
we're so in love when we hug we become paralyzed【我們如此相愛當我們擁抱著我們變得無能為力】
Our bodies explode in ecstasy unreal【我們的身體在虛幻中狂喜的爆炸】
you're as soft as a pillow and I'm as hard as steel【你軟的就像個枕頭,我卻硬的像塊鐵】
It's like a dream land, I can't lie I never been there【就像是在夢想國,我不能躺平,我從沒到過那兒】
maybe this is an experience that me and you can share【可能這是一個只有你和我之間的秘密】
Clean and unsoiled yet sweaty and wet【純凈卻又潮濕】
I swear to you this is something that I'll never forget【我向你發誓我永遠不會忘了這一切】
I need love【我需要愛】
I need love【我需要愛】

See what I mean I've changed I'm no longer 【看到了吧,我的意思是說,我已經改變了】
a play boy on the run I need something that's stronger【我已經不是那個花花公子了,我需要些更強的東西】
Friendship, trust honor respect admiration【友情,信任,榮譽,尊敬,讚美】
this whole experience has been such a revelation 【這些經驗是種啟示】
It's taught me love and how to be a real man   【他教會我愛教我怎麽成為一個真正的男人】
to always be considerate and do all I can【總是盡我所能的為別人著想】
Protect you you're my lady and you mean so much 【 保護你,你是我的女人,你對我來說如此重要】
my body tingles all over from the slightest touch【你的手最輕微的碰觸使我的全身震顫】
Of your hand and understand I'll be frozen in time【我明白了我的心被凍住了】
till we meet face to face and you tell me you're mine【直到我們面對面,你告訴我你是我的】
If I find you girl I swear I'll be a good man 【如果我找到你女孩,我發誓我將會成為一個好男人】
I'm not gonna leave it in destiny's hands  【 我再也不離開,這是命運的安排】
I can't sit and wait for my princess to arrive【我等著我的公主的到來,我手足無措】
I gotta struggle and fight to keep my dream alive【我會奮鬥讓我的美夢實現】
I'll search the whole world for that special girl【我將找遍整個世界為了一個獨一無二的女孩】
when I finally find you watch our love unfurl【當我最終找到你見到你,一段愛情就此展開】
I need love【我需要愛】
I need love【我需要愛】

Girl, listen to me【女孩聽我說】
When I be sittin in my room all alone, staring at the wall【當我坐在我的房間我盯著墻壁】
fantasies, they go through my mind【性幻想穿過我的腦畔】
And I've come to realize that I need true love【我回應著我需要真愛】
and if you wanna give it to me girl make yourself seen【如果你想給我真愛,讓我找到你】
I'll be waiting【我會等著】
I love you【我愛你】



後記:
作者的閒聊…?


阿建:這次介紹的是71~80首,71首以前的有下面這些:
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(1~10首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(11~20首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(21~30首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(31~40首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(51~60首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(61~70首)


阿夜:啊~~終於到了80首了~真不容易呢www


阿建:是啊!若大家沒看過這些文章的話,歡迎去看看啊!


阿夜:這些都是不錯的英文歌的!另外可以學英文也不錯呢!


謝謝觀看本文!



也歡迎去看本站的其他文章:
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(1~10首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(11~20首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(21~30首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(31~40首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(41~50首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(51~60首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(61~70首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(71~80首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(81~90首)
滾石 評出的最偉大的100首英文歌曲(91~100首)
更多本站文章

◆◆◆◆BOTSODG+~世界一空~◆◆◆◆